“လြပ္လပ္ပြင့္လင္းစြာ .. … ေမး၍ ေျဖပါသည္”
နည္းနည္းေတာ့ၾကာခဲ့ပါၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ ႐ိုးရာတုိ႔ အျပန္အလွန္ စကားစျမည္ ေျပာခဲ့ဖူးပါတယ္။ အင္တာဗ်ဴးလို႔ပဲ ဆိုၾကပါစို႔။ သူေမးတာေတြကို ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ အသိဥာဏ္ လင္းပြင့္မႈ႐ွိသေလာက္ ကၽြန္ေတာ္ ေျဖၾကည့္ခဲ့ပါတယ္။ သာမာန္ေမး႐ိုးေမးစဥ္ ေမးခြန္းမ်ိဳးေတြ မဟုတ္တဲ့အတြက္ ကၽြန္ေတာ့္ အေျဖေတြကလည္း ေျဖ႐ိုးေျဖစဥ္ မဟုတ္ပါဘူး။ သူ႔ရဲ႕ေမးခြန္းေတြက ကၽြန္ေတာ့္ကို ေမးေနတာျဖစ္ေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ တစ္ေယာက္တည္းကို ရည္႐ြယ္တဲ့ ေမးခြန္းမ်ိဳးမဟုတ္ဘဲ ေလာကဓမၼ ေယဘုယ်ဆန္တဲ့ ေမးခြန္းမ်ိဳးေတြ ျဖစ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္တင္ မဟုတ္ဘဲ .. … အခု ဒီအင္တာဗ်ဴးကို ဖတ္ေနၾကသူေတြပါ ကိုယ့္စိတ္ထဲမွာ ႐ွိတဲ့အေျဖကို ေျဖဆိုသြားႏိုင္ပါတယ္။ ဒီပိုစ့္ေလးဟာ အနည္းငယ္ ၾကာၿပီျဖစ္ၿပီး အဲဒီတုန္းက ခ်က္ျခင္းမတင္ျဖစ္ခဲ့ဘဲ အခုမွ File အေဟာင္းေတြ ႐ွင္းရင္းနဲ႔ ျပန္ေတြ႕လို႔ တင္ေပးလိုက္ရတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဖတ္ၾကည့္ၾကပါဦး။
ေမး ။ ေကာင္းကင္ကို သြန္ခ်လို႔ရမယ္ဆိုရင္ ဘယ္ေရတြင္းမွာ လသာေစခ်င္သလဲ။
ေျဖ ။ ေကာင္းကင္က ဘာကိုဆိုလိုတာလဲ။
ေရတြင္းထဲမွာ သာေစခ်င္တဲ့လက ဘာကိုဆိုလိုတာလဲ။
က်ေနာ့္စိတ္ထဲမွာကေတာ့ “ေကာင္းကင္” ကိုသြန္ခ်ရမယ္ဆိုတဲ့အေတြးနဲ႔တင္ ေျခာက္ျခားမိႈင္း
ညိွဳ႕ေနခဲ့ပါၿပီ။
“လမင္း” ကို ဘယ္ေနရာထားရမလဲလို႔ ေတြးပူရဦးမယ္ဆိုရင္ေတာ့ က်ေနာ္ ရူးသြပ္ကိုက္ခဲမႈကိုပဲ လက္ခံရေတာ့မယ္ထင္ပါတယ္။
ဒီေတာ့ က်ေနာ္ေသဆံုးတဲ့တိုင္ ခြန္အားရွိ သေလာက္ေတာ့ ေကာင္းကင္ကို ေျမျပင္ဆီ သြန္ခ်ခြင့္ ျပဳလိမ့္မယ္မဟုတ္ပါဘူး။
က်ေနာ္ ရွင္ သန္ ေန သ ေရြ႕ ေပါ့ .. …….
ေမး ။ ဆုတ္ၿဖဲပစ္လိုက္တဲ့ရက္စြဲေတြထဲမွာ ဘယ္ရာသီကို ျပာခ်ထည့္လိုက္သလဲ။
ေျဖ ။ ျငင္းခြင့္႐ွိရင္ ျငင္းပါရေစ။
ဆုတ္ၿဖဲပစ္လိုက္တဲ့ရက္စြဲေတြမဟုတ္ပါဘူး။
က်ေနာ့္ရဲ႕ ရက္စြဲေတြက ဆုတ္ၿဖဲခံခဲ့ရတာ .. ……
ဘယ္ရာသီကိုမွ ျပာမခ်ပါဘူး။
ကဗ်ာဆရာတစ္ဦးရဲ႕ ႏွလံုးသားက မမာေက်ာႏိုင္ခဲ့ဘူး။
ျပာခ်ခံခဲ့ရတာပါ။
တစ္ခုေတာ့ရွိတယ္ ၊ က်ေနာ္ . . . မိုး ရာ သီ ကို မုန္း တယ္။
ေမး ။ မွားသည္/ မွန္သည္ ေလခၽြန္ေနလိုက္ပါ ဘယ္သီခ်င္းကိုဆိုမလဲ။
ေျဖ ။ ဒီေနရာမွာေတာ့ က်ေနာ္က ခင္ဗ်ားေမးခြန္းထက္ပိုၿပီး ျပတ္သားမာေက်ာသူတစ္ဦးျဖစ္ေနပါတယ္။ မွားတယ္ျဖစ္ျဖစ္ မွန္တယ္ျဖစ္ျဖစ္ ေပါ့ေလ .. …
က်ေနာ္ကေတာ့ ေလခၽြန္ရံုမက ရင္ေကာ့ၿပီးပါ လမ္းေလွ်ာက္ျပလုိက္မိမွာပါ။
ဒီေတာ့ မွားသည္/ မွန္သည္ ဘယ္လိုပဲျဖစ္ျဖစ္ က်ေနာ့္တုန္႔ျပန္မႈက တစ္မ်ိဳးတည္းပါ။ ၾကည္ၾကည္လင္လင္ၿပံဳးရင္း “ဟုတ္ကဲ့ ဒီအတြက္ ေက်းဇူးပါ” လို႔. . .
ေမး ။ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ေခါင္းစဥ္ျပန္တပ္ရင္. . .
ေျဖ ။ ဘယ္တုန္းကမွ ဒီလိုမစဥ္းစားမိပါဘူး။
ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ေခါင္းစဥ္ျပန္တပ္ရေလာက္ေအာင္ မိုက္မဲတဲ့လူတစ္ေယာက္ မျဖစ္ခ်င္တာအမွန္ပါ။ (အထူးသျဖင့္) အႏုပညာနဲ႔ပတ္သက္ရင္ေပါ့။
အႏုပညာသမားဟာ မ်က္ႏွာမ်ားတယ္ ၊ အေတြးအျမင္ကို ျဖန္႔က်က္ထားႏိုင္တယ္။
အႏုပညာသမားရဲ႕ စ်ာန္၀င္စားမႈေနာက္ကို ကိုယ့္ကိုကိုယ္တပ္တဲ့ ေခါင္းစဥ္ေတြက မွီေအာင္ လိုက္ႏိုင္မယ္ မထင္ဘူး။
ေမး ။ မိုးခါးေရတစ္ခြက္ ေဖ်ာ္ေပးထားရင္. . .
ေျဖ ။ ခပ္ရွင္းရွင္းပဲ။
“လံုး၀” မေသာက္ဘူး။
ေသာက္ရမယ္ဆိုလည္း တစ္ခြက္ဆိုတာ နည္းလြန္းတယ္။
ေမး ။ မာရ္နတ္မင္းနဲ႔လက္ဆြဲႏႈတ္ဆက္ခြင့္ရခဲ့ရင္ ဘာေျပာခ်င္ပါသလဲ။
ေျဖ ။ ဟင့္အင္း . . . အေလးပဲျပဳလိုက္မယ္။
လက္ဆြဲႏႈတ္ဆက္ရရင္ က်ေနာ္ေသရခ်ည္ရဲ႕ဗ်ာ။
သူ႔မွာက လက္ရံုးေပါင္းတစ္ေထာင္ရွိတာဗ်။
လက္ဆြဲႏႈတ္ဆက္ၿပီးလုိ႔ သူျပန္ႏွိပ္ေပးရင္ေတာ့ တစ္မ်ိဳးေပါ့ဗ်ာ :D
ေမး ။ ရသအေျမာက္ဆံုးပံုျပင္တစ္ပုဒ္အတြက္ ႏႈတ္ခမ္းေတြ အဖြင့္အပိတ္လုပ္ခဲ့ဖူးပါလား။
ေျဖ ။ အရမ္း၀ွက္ထားေတာ့ မနည္းစဥ္းစားရတယ္။
“ခ်စ္တယ္. . .ခ်စ္တယ္. . .ခ်စ္တယ္”
သူ႔ကို ပံုျပင္တစ္ပုဒ္ေျပာျပသလို စိတ္ရွည္လက္ရွည္လည္း ေျပာျပဖူးပါတယ္။
ေၾကကြဲဖို႔ေကာင္းတာက သူျပန္ေျပာခဲ့တဲ့ ပံုျပင္ေတြကိုလည္း နားေထာင္ေပးခဲ့ရတာပါပဲ။
ေမး ။ သာဓကေတြသာ အၿမဲမွားသြားၾကမယ္ဆိုရင္ လက္ႏွစ္ဘက္ကို ျဖန္႔ခ်ထားဖို႔ အစီအစဥ္ရွိပါသလား။
ေျဖ ။ မရွိပါဘူး ........ ဒါဟာ လူ႔ဘဝရဲ႕ မွားယြင္းမႈေပါင္းမ်ားစြာထဲက မွားယြင္းမႈတစ္ခုပဲ ျဖစ္တယ္။
မွားယြင္းခဲ့ၾကတိုင္းသာ လက္ေလွ်ာ့ၾကေၾကးဆိုရင္ .. …..
မွားယြင္းခဲ့ၾကတိုင္းသာ လက္ေလွ်ာ့ၾကေၾကးဆိုရင္ .. …..
က်ေနာ္တို႔လက္ေတြ ခ်ည့္နဲ႔ေနခဲ့တာ ၾကာၿပီျဖစ္သြားလိမ့္မယ္။
သူရႆဝါ
ဧပရယ္လ္ ၁၀ ရက္ ၊ ၂၀၁၀ ခုႏွစ္
No comments:
Post a Comment